<図書>
The European approach to U.S. markets : product and promotion adaptation by European multinational corporations
責任表示 | James J. Ward |
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シリーズ | Praeger special studies in international economics and development |
データ種別 | 図書 |
出版情報 | New York : Praeger , c1973 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 114 p. ; 25 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 3B | 332.53/W 38/1 | 1973 |
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017232000077870 |
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書誌詳細
一般注記 | Bibliography: p. 101-108 |
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著者標目 | *Ward, James J. |
件 名 | LCSH:Corporations, European -- United States
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LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HD69.F6 DC:658.8 |
書誌ID | 1000503462 |
NCID | BA14190804 |
登録日 | 2009.09.14 |
更新日 | 2009.09.14 |