<図書>
A preface to marketing management
責任表示 | J. Paul Peter, James H. Donnelly, Jr |
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シリーズ | The Irwin series in marketing |
データ種別 | 図書 |
版 | 6th ed |
出版情報 | Burr Ridge, Ill. : Irwin , c1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 352 p. : ill. ; 24 cm |
概要 | Preface to Marketing Management can be used in a wide variety of settings. Integrating E-commerce topics throughout, as well as analyses of proven teamwork techniques and strategies, this flexible an... concise book provides the reader with the foundations of marketing management while allowing room for the instructor to use outside readings, Web research, and other resources to build knowledge. 続きを見る |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 自動書庫 | 675.2/P 45-1/2 | 1994 |
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068172194026388 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
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著者標目 | *Peter, J. Paul Donnelly, James H. |
件 名 | LCSH:Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.13 DC20:658.8 |
書誌ID | 1000385673 |
ISBN | 0256122512 |
NCID | BA26929035 |
巻冊次 | ISBN:0256122512 |
登録日 | 2009.09.11 |
更新日 | 2009.09.11 |