<図書>
Sales reengineering from the outside in : engaging customers with a new approach to sales, marketing, and service
責任表示 | Mark Blessington, Bill O'Connell |
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データ種別 | 図書 |
出版情報 | New York : McGraw-Hill , c1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 256 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 自動書庫 | 673.3/B 56/1 | 1995 |
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068172195007644 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes index |
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著者標目 | *Blessington, Mark O'Connell, Bill (William A.) |
件 名 | LCSH:Selling -- Case studies
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LCSH:Marketing -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5438.25 DC20:658.8/1 |
書誌ID | 1000253053 |
ISBN | 0070059500 |
NCID | BA26433062 |
巻冊次 | ISBN:0070059500 |
登録日 | 2009.09.11 |
更新日 | 2009.09.11 |