<図書>
Direct marketing : strategy, planning, execution
責任表示 | Edward L. Nash |
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データ種別 | 図書 |
版 | 3rd ed |
出版情報 | New York ; Tokyo : McGraw-Hill , c1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvi, 477 p. : ill. ; 24 cm |
概要 | A text covering the basics, such as strategic planning, mailing lists, and print media planning, as well as the latest technological tools. This third edition includes information on database marketin..., infomercials, and computer- and video-based interactive marketing. Annotation c. by Book News, Inc., Portland, Or.続きを見る |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 4C_1‐135 [法] | Pv 30/N/2-3 | 1995 |
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068152194014152 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes index |
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著者標目 | *Nash, Edward L. |
件 名 | LCSH:Direct marketing |
分 類 | LCC:HF5415.126 DC20:658.8/4 |
書誌ID | 1000157795 |
ISBN | 0070460329 |
NCID | BA24313864 |
巻冊次 | ISBN:0070460329 ; PRICE:¥44.95 |
登録日 | 2009.09.11 |
更新日 | 2009.09.11 |