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<図書>
Direct marketing : strategy, planning, execution

責任表示 Edward L. Nash
データ種別 図書
3rd ed
出版情報 New York ; Tokyo : McGraw-Hill , c1995
本文言語 英語
大きさ xxvi, 477 p. : ill. ; 24 cm
概要 A text covering the basics, such as strategic planning, mailing lists, and print media planning, as well as the latest technological tools. This third edition includes information on database marketin..., infomercials, and computer- and video-based interactive marketing. Annotation c. by Book News, Inc., Portland, Or.続きを見る

所蔵情報



中央図 4C_1‐135 [法] Pv 30/N/2-3 1995
068152194014152

書誌詳細

一般注記 Includes index
著者標目 *Nash, Edward L.
件 名 LCSH:Direct marketing
分 類 LCC:HF5415.126
DC20:658.8/4
書誌ID 1000157795
ISBN 0070460329
NCID BA24313864
巻冊次 ISBN:0070460329 ; PRICE:¥44.95
登録日 2009.09.11
更新日 2009.09.11

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