<図書>
Service within : solving the middle management leadership crisis
責任表示 | Karl Albrecht |
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データ種別 | 図書 |
出版情報 | Homewood, Ill. : Dow Jones-Irwin , c1990 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 203 p. : ill. ; 24 cm |
概要 | Mobilize the middle management team and deliver quality service within the organization! Service Within shows how to increase cooperation between departments so that the entire organization works toge...her more efficiently. 続きを見る |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 3B | 336.3/A 41-2/1 | 1990 |
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068172190027816 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Albrecht, Karl |
件 名 | LCSH:Middle managers LCSH:Leadership LCSH:Industrial management |
分 類 | LCC:HD38.2 DC20:658.4/3 |
書誌ID | 1000131087 |
ISBN | 1556233531 |
NCID | BA12338405 |
巻冊次 | ISBN:1556233531 |
登録日 | 2009.09.10 |
更新日 | 2009.09.10 |