<図書>
Creating value for customers : designing and implementing a total corporate strategy
責任表示 | William A. Band |
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データ種別 | 図書 |
出版情報 | New York : Wiley , c1991 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 340 p. ; 25 cm |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 自動書庫 | 675/B 17/1 | 1991 |
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068172191023480 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes index |
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著者標目 | *Band, William A. |
件 名 | LCSH:Customer service LCSH:Customer satisfaction LCSH:Quality assurance |
分 類 | LCC:HF5415.5 DC20:658.8/12 |
書誌ID | 1000118116 |
ISBN | 0471525936 |
NCID | BA13046347 |
巻冊次 | ISBN:0471525936 |
登録日 | 2009.09.10 |
更新日 | 2009.09.10 |