<図書>
To open minds : Chinese clues to the dilemma of contemporary education
責任表示 | Howard Gardner |
---|---|
データ種別 | 図書 |
出版情報 | New York : Basic Books , c1989 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 326 p. : ill. ; 25 cm |
概要 | Outlines an education philosophy and program that draws from both the progressive, creativity-oriented teaching techniques popular in the US, and the traditional, disciplined rote-learning practiced i... China. Annotation copyrighted by Book News, Inc., Portland, OR続きを見る |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 4A | 372.53/G 22 | 1989 |
|
010212011360136 |
|
|||
|
|
中央図 3C_3‐39 [教育(人環)] | 教育/15A/2470 | 1989 |
|
068072190001287 |
|
書誌詳細
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
---|---|
著者標目 | *Gardner, Howard, 1943- |
件 名 | LCSH:Education -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Education -- China -- History -- 1976- 全ての件名で検索 LCSH:"Creative thinking." LCSH:Comparative education |
分 類 | LCC:LA217 DC20:370/.973 |
書誌ID | 1000103451 |
ISBN | 0465086306 |
NCID | BA10350920 |
巻冊次 | ISBN:0465086306 ; PRICE:$21.95 |
登録日 | 2009.09.10 |
更新日 | 2009.09.10 |