このページのリンク

引用にはこちらのURLをご利用ください

利用統計

  • このページへのアクセス:25回

  • 貸出数:0回
    (1年以内の貸出数:0回)

<図書>
To open minds : Chinese clues to the dilemma of contemporary education

責任表示 Howard Gardner
データ種別 図書
出版情報 New York : Basic Books , c1989
本文言語 英語
大きさ x, 326 p. : ill. ; 25 cm
概要 Outlines an education philosophy and program that draws from both the progressive, creativity-oriented teaching techniques popular in the US, and the traditional, disciplined rote-learning practiced i... China. Annotation copyrighted by Book News, Inc., Portland, OR続きを見る

所蔵情報



中央図 4A 372.53/G 22 1989
010212011360136


中央図 3C_3‐39 [教育(人環)] 教育/15A/2470 1989
068072190001287

書誌詳細

一般注記 Includes bibliographical references and indexes
著者標目 *Gardner, Howard, 1943-
件 名 LCSH:Education -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Education -- China -- History -- 1976-  全ての件名で検索
LCSH:"Creative thinking."
LCSH:Comparative education
分 類 LCC:LA217
DC20:370/.973
書誌ID 1000103451
ISBN 0465086306
NCID BA10350920
巻冊次 ISBN:0465086306 ; PRICE:$21.95
登録日 2009.09.10
更新日 2009.09.10

類似資料