<図書>
The quality connection in health care : integrating patient satisfaction and risk management
責任表示 | Lynne Cunningham |
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シリーズ | Jossey-Bass health series |
データ種別 | 図書 |
版 | 1st ed |
出版情報 | San Francisco : Jossey-Bass Publishers , 1991 |
本文言語 | Undetermined〔言語名不明〕 |
大きさ | xvii, 161 p. : ill. ; 24 cm |
概要 | Based on a nationwide quantitative study of the relation between a patient's satisfaction and malpractice suits, demonstrates to hospital administrators and clinicians their financial interest in trea...ing their patients with respect, dignity, and honesty. Annotation copyrighted by Book News, Inc., Portland, OR続きを見る |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
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中央図 4C_1‐135 [法] | G 48/C/7 | 1991 |
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068152192004488 |
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書誌詳細
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 155) and index |
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著者標目 | *Cunningham, Lynne |
件 名 | LCSH:Medical care -- Quality control
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LCSH:Patient satisfaction LCSH:Medical care -- Evaluation 全ての件名で検索 MESH:Consumer Satisfaction MESH:Health Facilities -- organization & administration 全ての件名で検索 MESH:Quality of Health Care MESH:Risk Management |
分 類 | LCC:RA399.A1 NLM:W 85 C973q DC20:362.1/068/5 |
書誌ID | 1000082550 |
ISBN | 1555423329 |
NCID | BA14251793 |
巻冊次 | ISBN:1555423329 |
登録日 | 2009.09.10 |
更新日 | 2009.09.10 |