<図書>
Schooled to order : a social history of public schooling in the United States
責任表示 | David Nasaw |
---|---|
データ種別 | 図書 |
出版情報 | New York : Oxford University Press , 1979 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 303 p. ; 22 cm |
概要 | 'This is history of education in its finest tradition, i.e., education s social history rather than as mere schooling... Carefully researched, well written, and even-handed, Nasaw's book is an importa...t addition to the debate over the evolution of public education in the United States.' 続きを見る |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 3C_3‐39 [教育(人環)] | 教育/24A/1099 | 1979 |
|
010232000193410 |
|
|||
|
|
中央図 自動書庫 | 372.53/N 55/1 | 1979 |
|
068032193003786 |
|
書誌詳細
一般注記 | Bibliography: p. 275-293 Includes index |
---|---|
著者標目 | *Nasaw, David |
件 名 | LCSH:Public schools -- United States -- History
全ての件名で検索
LCSH:Educational sociology -- United States -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LA217 DC:371/.01/0973 |
書誌ID | 1000049079 |
ISBN | 0195025296 |
NCID | BA1102031X |
巻冊次 | ISBN:0195025296 |
登録日 | 2009.09.10 |
更新日 | 2009.09.14 |