<図書>
Cognitive skills and their acquisition
責任表示 | edited by John R. Anderson |
---|---|
データ種別 | 図書 |
出版情報 | Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates , 1981 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 386 p. : ill. ; 24 cm |
概要 | Results of a symposium on cognition, held at Carnegie-Mellon University, Spring, 1980. Attempts to answer questions: how do people interact with computers?; how should computers be designed to facilit...te their use by people? 続きを見る |
所蔵情報
状態 | 巻次 | 所蔵場所 | 請求記号 | 刷年 | 文庫名称 | 資料番号 | コメント | 予約・取寄 | 複写申込 | 自動書庫 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
中央図 3C_3‐39 [教育(人環)] | 教育/13.06A/267 | 1981 |
|
068072182001414 |
|
|||
|
|
中央図 3C_3‐39 [教育(人環)] | 教育/13.06A/372 | 1981 |
|
068072191001582 |
|
書誌詳細
一般注記 | Symposium on Cognition, 16th, Carnegie-Mellon University, 1980 Includes bibliographical references and indexes |
---|---|
著者標目 | *Carnegie Symposium on Cognition (16th : 1980 : Carnegie-Mellon University) Anderson, John R. (John Robert), 1947- |
件 名 | LCSH:Cognition -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Learning, Psychology of -- Congresses 全ての件名で検索 MESH:Cognition -- Congresses 全ての件名で検索 MESH:Learning -- Congresses 全ての件名で検索 NDLSH:認識 NDLSH:学習心理学 NDLSH:学習 |
分 類 | LCC:BF311 DC19:153.4 NDC8:141.5 NDC8:141.504 |
書誌ID | 1000045681 |
ISBN | 0898590930 |
NCID | BA0039298X |
巻冊次 | ISBN:0898590930 |
登録日 | 2009.09.10 |
更新日 | 2009.09.14 |