Link to this page

Please use this URL for citations.

Statistics

  • Access to this page:17 times

  • Number of loans:0 times
    (Number of loans in 1 year:0 times)

<Book>
認知的アプローチから見た第二言語習得 : 日本語の文法習得と教室指導の効果
ニンチテキ アプローチ カラ ミタ ダイニ ゲンゴ シュウトク : ニホンゴ ノ ブンポウ シュウトク ト キョウシツ シドウ ノ コウカ

Responsibility 小柳かおる, 峯布由紀著
Material Type Book
Publisher 東京 : くろしお出版
Year 2016.1
Language Japanese
Size viii, 295p : 挿図 ; 21cm
Electronic Version

Holdings


Social and Cultural Studies 810.7/Ko 97 2016
110012020045380

Social and Cultural Studies 810.7/Ko 97 2016
110012021041937

Bibliographic details

Other titles title page title:A cognitive approach to second language acquisition : grammar development in Japanese and the-effect-of-instruction research
Notes 引用文献: p258-288
Authors 小柳, かおる <コヤナギ, カオル>
峯, 布由紀 <ミネ, フユキ>
Subjects NDLSH:日本語教育
NDLSH:認知言語学
BSH:日本語教育(対外国人)
BSH:日本語 -- 文法  All Subject Search
Classification NDC9:810.7
ID 1001705747
ISBN 9784874246832
NCID BB20247084
Vol ISBN:9784874246832 ; PRICE:3700円+税
Created Date 2020.12.08
Modified Date 2020.12.08

Similar Items

People who viewed this item also viewed