<Book>
認知的アプローチから見た第二言語習得 : 日本語の文法習得と教室指導の効果
ニンチテキ アプローチ カラ ミタ ダイニ ゲンゴ シュウトク : ニホンゴ ノ ブンポウ シュウトク ト キョウシツ シドウ ノ コウカ
Responsibility | 小柳かおる, 峯布由紀著 |
---|---|
Material Type | Book |
Publisher | 東京 : くろしお出版 |
Year | 2016.1 |
Language | Japanese |
Size | viii, 295p : 挿図 ; 21cm |
Electronic Version | https://hdl.handle.net/2324/6836902 |
Holdings
Status | Volume | Location | Call No. | Printed | Collection Name | Barcode No. | Comments | Reserve | Copy | Automatic archive |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Social and Cultural Studies | 810.7/Ko 97 | 2016 |
|
110012020045380 |
|
||||
|
Social and Cultural Studies | 810.7/Ko 97 | 2016 |
|
110012021041937 |
|
Bibliographic details
Other titles | title page title:A cognitive approach to second language acquisition : grammar development in Japanese and the-effect-of-instruction research |
---|---|
Notes | 引用文献: p258-288 |
Authors | 小柳, かおる <コヤナギ, カオル> 峯, 布由紀 <ミネ, フユキ> |
Subjects | NDLSH:日本語教育 NDLSH:認知言語学 BSH:日本語教育(対外国人) BSH:日本語 -- 文法 All Subject Search |
Classification | NDC9:810.7 |
ID | 1001705747 |
ISBN | 9784874246832 |
NCID | BB20247084 |
Vol | ISBN:9784874246832 ; PRICE:3700円+税 |
Created Date | 2020.12.08 |
Modified Date | 2020.12.08 |