A Study on Teacher’s Development Process at the Combined Junior and Senior High School : Focusing on Meanings of the Teaching Experience

Views: 44
Downloads: 35
このエントリーをはてなブックマークに追加

A Study on Teacher’s Development Process at the Combined Junior and Senior High School : Focusing on Meanings of the Teaching Experience

Format:
Article
Kyushu Univ. Production Kyushu Univ. Production
Title(Other Language):
中高一貫校における教師の成長・発達プロセスに関する考察 : 教師による指導経験の意味づけに着目して
Responsibility:
田原, 尚人(九州大学 : 大学院生)
Tahara, Naoto(Kyushu University : Graduate Student)
Language:
Japanese
Publication info:
Reseach Bulletin of Educational Administration. 19, pp. 87-94, 2017-03-27. The Laboratory of Educational Administration, Educational Law Graduate School of Kyushu University
Version:
Publisher
Table of Contents:
Ⅰ.はじめに Ⅱ.調査概要と分析方法 Ⅲ.中校一貫校における教師の成長・発達 Ⅳ.おわりに
Ⅰ.はじめに Ⅱ.調査概要と分析方法 Ⅲ.中校一貫校における教師の成長・発達 Ⅳ.おわりに

View fulltext

Similar Items:

1
中高一貫校教師の負担感に関する一考察 by 兼安, 章子; Kaneyasu, Akiko
4
中高一貫数学コース by 志賀, 浩二
5
女性の性機能と青年期の運動経験について : 閉経期に着目して by 上田, 真寿美; Ueda, Masumi; 安部, 保子; Abe, Yasuko; 薮内, ふじ江; Yabuuchi, Fujie; 徳永, 幹雄; Tokunaga, Mikio
1.
中高一貫校教師の負担感に関する一考察 by 兼安, 章子; Kaneyasu, Akiko
4.
中高一貫数学コース by 志賀, 浩二
5.
女性の性機能と青年期の運動経験について : 閉経期に着目して by 上田, 真寿美; Ueda, Masumi; 安部, 保子; Abe, Yasuko; 薮内, ふじ江; Yabuuchi, Fujie; 徳永, 幹雄; Tokunaga, Mikio