<Book>
ケースで学ぶマーケティング
ケース デ マナブ マーケティング
Responsibility | 井原久光著 |
---|---|
Series | Minerva text library ; 20 |
Material Type | Book |
Publisher | 京都 : ミネルヴァ書房 |
Year | 2001.7 |
Language | Japanese |
Size | vii, 273p : 挿図 ; 21cm |
Holdings
Status | Volume | Location | Call No. | Printed | Collection Name | Barcode No. | Comments | Reserve | Copy | Automatic archive |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Central Library ASRS | 675/I 25/20020603 | 2002 |
|
017112002006030 |
|
||||
|
Central Library ASRS | 675/I 25/20020762 | 2002 |
|
017112002007626 |
|
Bibliographic details
Other titles | other title:Learning marketing through case studies |
---|---|
Notes | 欧文タイトルは標題誌裏による 参考文献: 章末 |
Authors | 井原, 久光(1952-) <イハラ, ヒサミツ> |
Subjects | BSH:マーケッティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
ID | 1001018509 |
ISBN | 4623034526 |
NCID | BA5298976X |
Vol | ISBN:4623034526 ; PRICE:3000円 |
Created Date | 2009.09.16 |
Modified Date | 2009.09.16 |